Myskväll med tjejerna

Väntar på att badrummet ska bli ledigt, måste duscha en snabbis och fixa i ordning mig inför kvällen. Ska ju ha myskväll med tjejerna. Ska bli jätte kul att äntligen få träffa dom igen, det var evigheter sedan!

Idag har jag varit ute med Cia, Erik och Tellus på promenad, fotade också med nya kameran. När vi kom hem drack vi varm choklad med små marsmallows i och spelade yatzy. Senare gjorde jag en ansiktsmask (behövdes verkligen), känner mig så fräsch nu.
Har också städat mitt rum och dammat synliga ytor, ska göra resten imorgon. Har också gått en snabbis till närmsta affär och köpt lite smågodis.

Ikväll blir det som sagt tjej kväll. Längtar! Ska kolla om duschen är ledig nu.
Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0