Måndag och tisdag

Ja, sitter som vanligt iklädd min rosa badrock och lyssnar på musik.
Sov ju som sagt över hos min styv farmor igår så idag kollade vi på "Pirates of the Caribbean: Vid världens ände" och "Material girls".

När jag, Madelene och Tellus kom dit igår satt vi framför brasan med mashmallows och kollade på film. Det blev också chips, ostbågar, choklad, bullar, kakor, cola och te. Snacka om att jag var propp mätt!
Först såg vi på "Dina, mina och våra", "Pirates of the Caribbean: Den svarta pärlan", "Pirates of the Caribbean: Död mans kista". Kom i säng strax efter 01:00. Dem andra två gick och la sig tidigare. 

Kunde inte heller somna inatt. Det var hårda kuddar och ej dun täcke och INTE min säng. Var fortfarande vaken vid 06:00 så jag somnade inte förrän vid 07:00. Hemskt! Men gick iallafall upp före Madelene kl 13:20 och åt frukost. Sen kollade vi på sista filmen av "Pirates of the Caribbean".

Det blev korvstroganof med ris till middag och jag tog en alldeles för stor portion! Men jag åt upp allt ändå. Hade skit ont i magen efteråt.

Ja det är väl det som hänt. Har inget mer intressant att skriva just nu.


Vi grillade marsmallows i en liten brasa.


Choklad, cola, marsmallows, ostbågar med chili (skit gott!), sourcream and dill chips (ovanligt gott!)


Tellus är jätte duktig på att snurra.


Tellus vill ha sin leksak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0