Fredag: Haninges idrottsgala

I fredags blev jag bjuden på Haninges idrottsgala av Sarah. Det var ytterst trevligt men lite lång tråkigt sådär ibland med långa och obegripliga tack tal. Några kunde tyvärr inte komma dit, men hade ändå det trevligt och roligt. Maten var inte det bästa. Förrätten var en liten macka med typ skagenröra med räkor, ett saladsblad, en fjärdedels citron och en halv plommon tomat. Haha det var lite snålt tyckte jag. Huvudrätten var torr kyckling med potatisbollar och svampsås. Njae, det gick inte hem för min del.

Sarah och hennes tre simkompisar blev nominerade till årets lag men vann tyvärr inte. Dock vann Sarah årets kvinnliga idrottare.

Åkte ju hem till Sarah innan då jag fick låna en klänning av henne, men det såg lite konstigt ut med mina höga stövlar. Men det blev som det blev, orkade inte bry mig så mycket om det, bara om finnjävlarna som lyste röda!

Galan började 18:00 och slutade 23:30.
Jenny kom och hämtade oss och sen fick jag skjuts hem också efter att ha bytt till mina kläder hemma hos dom.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att äta två tortillas med taco kl 00:00. Hamnade i säng 01:00.


Snygga Sarah.


Jeanette och Kristian.


Rolig bild! Jeanette, Sarah och Anna.


Kristian, Sarah, Anna och Jeanette.


Sarah och jag under middagen.


Blev inga bra bilder när hon tog emot priset för blombuketten stod ivägen!!!



En liten video innan galan.


Ni får nöja er med dessa bilder, lägger inte upp alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0