Chilli chill

Sitter och dunkar musik just nu. Har lyssnat på "Bad boys" med Alexandra Burke hela veckan. Kan bara inte sluta lyssna på den, den är så bra!!

Idag gick jag upp vid 12:00 och gjorde toast till frukost och kollade på "The hills".
Runt 15:00 tiden kanske kom mamma, Anders och Arvid hem igen efter en långpromenad. Då blev det korv med bröd till lunch.

Jag har inte gjort mycket alls idag. Har varit väldigt segt och bara chillat. Har i princip varit inne på youtube hela dagen. Kollade på någon fjortis film tusen gånger om haha. Ni måste se den! Den är ju faktist jävligt bra fast man blir irriterad av den..

I fredags så slutade jag skolan kl 12:00 men när jag skulle gå hem stötte jag på Sarah. Så jag var med på hennes sista lektion. Efter skolan gick vi till centrum och köpte godis, chips, dipp och cola. Sen rörde vi oss hem till Sarah.
På kvällen kollade vi först på "Brüno" som verkligen sög! Ush den var fan äcklig. Se inte den! Efter halva filmen bytte vi till "Baksmällan" och somnade efter 5/10 minuter. Så vi somnade runt halv elva i fredags.

Igår vaknade jag runt halv åtta, men somnade om till 11:00 då jag gick upp och åt frukost. Sen kollade vi klart på "Baksmällan" och "L.A gigalo" (mini porr film) enligt mig då. Det var mycket sex i den!!
Efter någon timme vi hade kollat klart åkte jag hem och fixade mig lite senare på kvällen åkte vi till min kusin i Tyresö som precis fyllt 15 år.
Så jag spenderade min lördagskväll med min släkt. Det var kul, som vanligt.

Nej nu har klockan passerat 23:00, borde fixa i ordning mig inför sängen. Måste byta lakan också har inte gjort det på ett tag (illa!). Sen ska jag kolla på "Inför guldbaggen 2010" om det är bra, annars sover jag vidare. Ska kolla på det imorgon så missa inte det.

Men nu ska jag dra. Ha det så gött! P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0