Vampire diaries

Kom hem för en halvtimme sen. Ni kanske märkt att jag gjort en ny blogg design. Blev det bra? Man ser inte texten så bra i headern men det får vara såhär ett tag. Ska göra en bättre när jag har lust. Har ju inte photoshop hemma så det suger ju. Längtar tills jag får en mac dator! Får ju stanna i skolan för att leka lite i photoshop.

Idag har det varit lugnt. Skönt, det behövde jag. Jag har varit jätte trött idag. Men dom två sista timmarna i skolan blev jag lite piggare men nu är man trött igen.

Ikväll ska jag plugga SO och kolla på premiären av "Vampire diaries" kl 20:00 på 6an. Självklart är det dubbelavsnitt :) Älskar ju "True blood" så då måste jag kolla på "Vampire diaries".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0