Malins "fest" i fredags

I fredags var det först skola från 9:45 till 13:30.
Sen följde jag med Moa och Li till centrum, varför vet jag inte. Fick stressa mig hem och fixa i ordning mig inför Malins "fest". Men jag duschade bara och sminkade om mig, orkade inte bry mig om kläderna eller håret.

Var hemma hos Malin vid 18:00 och först blev det pastasallad till middag, mums. Sen blev det en jätte tråkig film som både jag och Li somnade till. Det var inte den bästa "festen" jag varit på iallafall, ska nog inte kalla det fest. Vi gjorde lixom ingenting. Kollade på en film och snackade bara. Men Li gick vid ca 21:00 tiden och Moa och Marie gick runt 23:00 så jag tänkte ta nästa buss som gick. Men då erbjöd William mig skjuts hem så jag tänkte att det blir väl skönare så. Men det tog ju nästan två timmar för hans farsa att komma, så jag var hemma runt halv två.

Jag var så trött så jag somnade direkt när jag la mig i sängen. Men vilken kväll. Det var kul ibland, jätte roliga människor men det var ingen musik och vi lekte ingenting.. så det var inte som jag hade förväntat mig. Längtar tills jag fyller år. Då ska det bli kul!


Facelook


Marie posar vid busshållsplatsen.


Marie vill bli en ninja när hon blir stor.


Hey yo.


Jag posar glatt.


William vill nog bli en boxare.


Jag skuttar framåt.


Li och William posar.


William och Li hoppar.


Willim och Li hoppar.


Jag och Marie hoppar.


Snygg Stieg Helmer frilla du har William!


Folk.


Li och Oskar.


Folk.


Folk.


Oskar och William.


Folk.


Folk.


Marie och Moa posar snyggt.


Marie och Moa.


Poss poss.


Kvällens roligaste bild.


Kommentarer
Postat av: marie

vadå vill bli? Jag ÄR ninja!!!

2010-02-22 @ 17:10:32
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0