Ny vecka

Lyssnar just nu på en skit bra låt, nämligen "True blood" låten Bad things med Jace Everett. Har knarkat låten i två dagar nu, kan inte sluta lyssna på den, den är så bra. Och det är bara 15 dagar kvar tills säsong två börjar. Längtar!

"Desperate houswives" börjar om precis två veckor. Så det ska bli jätte kul att mina favorit serier börjar snart igan :)
"Desperate houswives" på tisdagar, "True blood" på onsdagar och "Vampire diaries" på torsdagar. Kan det bli bättre?

Började idag med svenska 10:20 då jag jobbade med instuderingsfrågor till Isländsk historia, var ensam i datarummet med tre killar så jag undrade var alla andra var, men dom var i klassrummet och jobbade.
Det var faktist skönt att alla inte var där inne, fick mer gjort den här gången iallafall.

Sen var det foto sista lektionen. Då vi skulle kopiera upp den bästa och sämsta bilden från förra veckans uppgift.. det gick inte så jättebra för mig för mina bilder var inte bra alls tyckte jag.. Men sen när jag äntligen var ensam inne i labbet gick det bättre. Det är såå jobbigt när alla ska trängas i dom små labben och alla ska stå vid min plats där klockan hänger... och ingen tog initiativ att hälla upp fix och div i dom andra två lediga... men killarna verkar inte veta mycket inte. Så Li och Malin hjälpte till lite.. sen hällde jag i ingredienserna.

Har inte gjort så mycket mer idag än bara varit i skolan. Har kollat på TV och bara tagit det lugnt.

Igår gick det inte för mig att logga in på blogg.se för det laggade. Facebook laggade också häromdagen, kanske min dator som cpade sig men alla andra hemsidor gick ju hur bra som helst. Aja lite skumt det där.

Som sagt, igår var det måndag och ny vecka. Skönt, ska jag säga faktist. Gjorde prov i samhälle igår och det gick jättebra, fick beröm av Kalevi (min mentor) och sen snackade vi betyg. Det såg bra ut förutom bilden där jag just nu har IG, men eftersom jag går på verkstadstid ska jag dit imorgon och jobba. Ska fråga om man kan ta hem och jobba på den istället för att jobba på den en gång i veckan, då går det snabbare. 

Igår slutade jag 14:30 och sexualrådgivaren Olle Waller (min stora idol) var i skolan!!! Vi smög in dit för det var bara samhällets tvåor som fick vara där inne, men vi smög iallafall in dit och lyssnade i några sekunder och fick godis.

Kommer inte ihåg vad jag gjorde mer igår.. gick och la mig vid halv elva så jag fick rätt mycket sömn inatt,
så det var skönt.

Men ska nu faktist bränna bilder och sånt för hade tänkt att Erik ska blåsa hela min dator.


Bad things - Jace Everett


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad fick dig att börja blogga?

2010-02-16 @ 19:43:50
URL: http://gamhov.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. :)

2010-02-16 @ 21:58:07
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0