Graf - sjukt trött

Blev nyss klar med dagens uppgitft i grafisk bild. Så just nu har jag inget annat för mig, lyssnar på "Blah blah blah" med Kesha, skit bra låt. Favoriten just nu. Har lyssnat sönder den under hela lektionen, ja det blir ca 2½ timme. Funderar på att göra klart förra veckans uppgifter. Slutar om ca en halvtimme, kanske hinner då.

Började kl 10:00 med engelska då vi bara kollade på en film om engelskans historia typ, skit tråkigt. Sen följde det av med matematik då jag jobbade på bra även om jag var sjukt trött och inte hade lust för fem öre.

Ja, idag händer det inte så mycket, är så trött så jag kommer lägga mig i sängen när jag kommer hem med en stor kopp te i handen och en kissekatt i famnen.
Är fortfarande trött från igår även fast jag la mig halv tio.

Jaja, men nu ska jag försöka jobba på rester. Vi hörs ikväll. P&K ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

grym blogg (y)

2010-02-04 @ 16:51:16
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0