Graf lektion

*Tugg tugg tugg*. Har precis börjat graf lektionen och vi ska göra ett häfte som vi gjorde förra veckan. Men nu ska vi komma på ett eget. Vet inte vad mitt ska handla om riktigt. Har nästa lektion på mig också så det är ingen direkt brådska då.

Dagens skol lunch var.. ingenting och äcklig fisk. Så vi gick till Torvalla istället, då åt jag en kebabtallrik. Fan vad gott det var asså.

Idag slutar jag 16:00. Ska plugga lite SO när jag kommer hem och sova en stund. Fick ju inte så mycket sömn inatt för jag kunde inte somna ordentligt. Blev ju pigg till slut också.. inte bra. Hatar SL!

Btw, såg precis att jag har blivit deltagen i månadens blogg hos pusstibbling! Så gå in dit och rösta på mig nu :) Första gången jag är med i en sådan tävling. Så rösta gärna på mig. Man kan bara rösta en gång per person.



Flumbarn på gatan. Saknar dig som fan Tiffany! Glömmer aldrig den dagen.

 

Tiffany: - Du satte eld på mig.
Jesper: - Nej det var du som stod i elden.


Kommentarer
Postat av: Tiffy yeah! ;)

HAHAHAH xD aa gud den natten e oförglömlig! x) men de va faktiskt han för han lyfte juh ett helt träd du vet! saaaknar dig me sötaste belliluu så vi får träffas snart! säg bara till närru kan =D P&K <333

2010-02-11 @ 21:46:20
Postat av: Bella

Haha jaa gud! De va så kul :) Ja det måste vi fan! Jag ringer dig imorgon efter skolan. Har du din mobil än? Funkar den isf? P&K <3<3<3<3

2010-02-11 @ 21:48:05
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: janina

:)

2010-02-18 @ 11:40:34
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0