God dag

God dag bloggen!

Har precis duschat, så skönt.
Gick upp runt halv elva imorse. Måste fixa mig och så tills ikväll. Ska på musikalen "Hairspray" med Cia och Erik. Men vi ska äta ute innan så det ska bli mysigt.

Kikar runt på blocket efter mac datorer. Jag vill helst ha en Macbook Pro. Min födelsedag är om en månad och två veckor så det är typ det enda jag verkligen vill ha egentligen + parfymen jag tjatat om i bloggen. Har hittat en jättebra hemsida som har både parfymen och bodylotion till ett jättebra pris. Ska tipsa morsan om den ;)

Men nu ska jag klä på mig osv. Vi hörs kanske senare eller ikväll. Ha det bäst så länge. P&K ♥



Visst är det mörkt? Vill ha samma färg som Kate.

(Iförsig, det ser ljusare ut på bilden men det är mörkare)


Kommentarer
Postat av: Marie

Där ser ditt hår väldigt ljust ut faktist, men jag vet ju hur det ser ut egentligen... Du ska inte färga elr nått, ditt är naturligt och fint :) du passar jättebra i den hårrfärg fu har :) poss<3<3

2010-02-07 @ 23:57:20
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0