Andra februari

Some people call them players. Så börjar låten jag lyssnar på just nu, såklart "Bad boys" med Alexandra Burke, den är grymt bra!

Idag har det varit en bra och skön dag, bra start för februari månad.
Började 10:20 med svenska då vi bara kollade på en isländsk booring film.
Andra och sista lektionen var foto då jag och Sandra kopierade bilder i labbet.
I början var det lite segt men sen flöt det på bra. Fick beröm av fotoläraren Stephan, det var "skit bra!" sa han :)

Innan skolan var jag tvungen att gå ut med Tellus en halvtimme, lika så när jag kom hem efter skolan då vi var ute i 40 minuter. Så jag har varit ute och gått i den friska, kalla luften i 1 timme och 10 minuter haha.

Har inte gjort så mycket idag. Har kollat på TV och tagit det lugnt. För ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt för imorgon begär det av till Kungsberget med Moa och Marie! Ska bli skit kul att åka skidor igen. Hoppas det kommer gå bra som det gjorde förra och första gången.

Men nu måste jag faktist packa väskan med lite saker. Hörs imorgon kväll när jag kommer hem. Tar såklart med mig kameran!


Kommentarer
Postat av: jenny



kolla min sommaroutfit på bloggen :D

2010-02-03 @ 19:59:57
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0