Tummen ner, tummen upp

God kväll!
Egentligen skulle jag åkt tidigt imorse till Grekland för att träffa Stratia, men jag fick förhinder. Har spytt ett antal gånger och igår fick jag åka in till sjukhuset och göra blodtest, svimmandet kan ha att göra med att jag har brist på hjärn.
Så läkaren sa att jag inte bör åka själv och gå i trappor och nära vattnet själv.
Låter helt fucked up :(

Men men, jag får se det från den ljusa sidan, jag missar inte Sarahs föräldrars giftemål. Det blir bara en liten mottagning, jag och Cia ska dit tidigare imorgon och hjälpa med dukningen så det kommer bli kul. Hoppas jag mår bra imorgon och inte mår illa!

Dagens + Idag har jag och älsklingen min 2 månader! :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0