Tisdag

I tisdags började vi vid 09:00.
Vi hade dataintroduktion, fick våra login uppgifter och SL kort för dom som bor lite längre bort. Det gör inte jag så jag fick ju tyvärr inget busskort, men mamma beställer så det gör inget ;)

Sen hade vi också rundvandring i skolan. Det är verkligen jätte mysig skolan!
Så perfekt.
Nästan alla åt lunch tillsammans och lärde känna varandra.

Efter skolan gick jag till centrum för jag hade tid hos frissan vid 14:30. Han färgade och toppade mitt hår. Blev väldigt nöjd med färgen och det behövdes toppas men kommer inte klippa mig på några år nu!! Köpte också ett jätte fint linne på H&M för 50kr, vilket kap!

Trodde det inte skulle ta så lång tid som det gjorde. Jag och Tiffany hade bestämt tid för att gymma och jag var sen! Så det blev inget över huvudtaget, vi bestämde så fort hon får sitt schema så bestämmer vi vilka dagar vi ska ta, så jäkla tråkigt att skjuta upp sakar bara..

Istället åkte vi hem till mig och pratade en massa, åt middag och rensade min garderob.
Sen åkte hon hem vid ca 23:00. Jag var så trött så jag gick och la mig på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0