Duktig flicka

Så, hemma!
Nja, kom hem vid 20:00. Vi var på Torvalla från 17:30 till 20:00.
Varför det tog så lång tid vet jag inte! Tiden gick för snabbt bara.
Vi gick till gymmet och ingen var vid receptionen där, så vi gick ut till den stora receptionen och sa det och att vi ville köpa gymkort, men då skulle man köpa det där. Haha fatta vad dumma!

Vi fick våra gymkort och sedan gick vi till omklädningsrummet, gick mot gymmet och letade efter våra "tränings lappar" som vi gjorde i april nån gång, men jag hittade inte mitt!! Sen kom Sarah för hon hade simträning så vi stod och pratade en stund. Sen gick vi in och gymmade gärnet.

Tror vi gymmade i lite mer än 1 ½ timme, först 30 minuters uppvärmning och sen styrketräning och en massa prat. Det blir nog lite väl länge på gymmet första gången. Man ska ju inte ta i så man sprickor i början direkt.

Men vi var jätte nöjda när vi var klara. Nu har jag kommit in i mina rutiner!
När jag kom hem åt jag mat direkt, sen gick jag upp och pluggade på naturkunskap och geografi i en timme. Det är läxor som ska vara klara tills på fredag, men jag vill gärna ha det gjort så klart som möjligt. För på torsdag kommer Dennis och då vill jag inte plugga när jag ska vara med honom! Så jag fick plugga lite idag och resten imorgon. Har gjort klart naturkunskapen (det var rätt kul faktist! otroligt att jag tycker NO över huvud taget är roligt!), sen gjorde jag nästan klart geografin, har bara två eller tre frågor kvar, men det gör jag klart imorgon + matten och tyskan som vi bara ska läsa en text. Så det är inte så värst mycket ändå!

Har nu duschat och gjort mig klart för natten, ska nu lägga mig i sängen och ringa Dennis. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0