Allt är underbart med dig

Är hos älsklingen nu, sitter just nu och väntar på att han ska bajsa klart så jag får sova!

Har haft en jätte bra dag idag! Imorse vaknade jag runt 09:00 och var redan pigg 10:00 så jag tänkte fixa frukost till oss alla som var hemma. Sen var det bara att se till att tvätten blev ren och torr och fixa sig och packa och sen åka till Dennis.

Det blev lite TV först och lite käk sen åkte vi och en till tjej som heter Frida in till stan och tänkte se The voice, men det var alldeles för mycket folk. Så jag och Dennis gick runt lite i stan och njöt av utsikten vi hade, runt 22:00 blev vi lite hungriga i magen så vi köpe en varsin korv, jag en chorizo som är så gott! :)

Var typ bakom scenen och lyssnade på musiken och pratade, sen pallade vi inte stanna kvar så vi åkte hem.

Imorgon eller på måndag får jag berätta om gårdagens überbraiga dag :D
Nu ska jag sova, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0