Some old pictures

Idag delar jag med mig med gamla bilder, check it out!


Glömmer aldrig den dagen/kvällen.
Jag var på kryssning med min och Sarahs familj.
Jag och Sarah hittade en varsin kille, jag hittade en snygg italienare som säkert var 6 - 8 år äldre än mig, Sarah fick ett svenskt full ragg som ville bjuda henne på öl hela kvällen. Vi var bara 14 år så vi tackade ju nej.
Fick min första kyss/hångel på dansgolvet när jag skulle säga hejdå till Philip (italienaren).


Jag var 14 år när den här bilden togs.
Den gjorde sig populär på playahead kommer jag ihåg. Fick komplimanger av varenda kotte, fattade inte vad som var så speciellt med bilden, men alla fastnade för ögonen, tjejerna blev avundsjuka på mina ögonfransar (LOL!)
Kan säga att jag fick många ragg pga denna bild.


Denna bild togs för ett år sedan.
Kolla mitt långa fina hår! Saknar det som fan. Och min älskade mobil,
saknar den också.


NRJ in the Park för två år sedan med Becca och hennes lillebrorsa.
Här snackar jag med mitt gamla ragg Danne som vi skulle träffa som var där, men vi vågade inte gå fram för hans kompisgäng verkade lite.. speciella.


Ååhh! Saknar att vara brun.
Den här bilden togs för 1 ½ år sedan på Aruba. Jag har aldrig varit så brun som jag var då. Vill tillbaka dit! Det var så mysigt och fint där.


Den här bilden togs för snart 2 ½ år sedan, det var den dagen jag skulle sova över hos mitt ex för första gången.


Den kvällen jag sov över hos honom.
Kolla in sugmärket! Haha. "Nykära". Höll dock i två veckor,
var inget seriöst om jag ska vara ärlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0