Tvätta och handla

Ush, fy och blä för april vädret. Ena dagen är det varmt och skönt med värmande sol, dom andra tre dagarna är det svinkallt och 1 jävla plusgrad! Har börjat med vantar igen. Vill verkligen ha sommar nu!

Jag vill verkligen ha sommar så jag slipper denna linje och skola.
Det finns ju inte heller sam - sam på Östra i Skogås, så jag har valt Fria i Handen som första. Och man fick välja estetisk verksamhet och jag valde såklart drama. Åh fy fan vad kul det ska bli om jag kommer in! Kommer ni ihåg när jag sa att min allra största dröm är att bli skådespelerska? Det är ju jätte kul att apa runt sig och agera.

Idag var det först skola, as tråkigt.
Sen var det raka vägen hem för att vakta Tellus.
Har tvättat kläder och varit och handlat med mamma i en timme idag. Man fick äta melon, korv och kakor gratis. Sen när vi gick ut från affären fick vi gratis wienerbröd. Mums. Ska snart gå ner och fika :)

Jag har inte så mycket mer att säga. Ska hoppa in i duschen snart och göra mig fräsh inför helgen ;)


Såhär ser min ansökan ut just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0