TV

Vad snabbt dagen har gått, kändes som jag satt i skolan nyss lixom. Aja, så skönt med lov nu asså.
Har inte hänt så mycket, Madelene har kommit ner till Stockholm idag, jag har kollat på "Vampire diaries" as spännande avsnitt, "Bella&Tyra show" jätte roligt avsnitt med Katrin Zytomierska med sen enorma mage.

Kollade precis på lite tråkig TV och ätit gurka med dipp, nu vet jag inte vad jag ska göra. Sitter fortfarande med syrrans dator eftersom min inte vill fungera som vanligt så jag har inte använt den på ca tre dagar nu.

Har lust att spela sims men det går ju inte :(


Jag för ett år sedan snart. Älskar bilden längst ner till höger, men har inte kvar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0