Tiffy in my heart

Måste bara skriva en sak: TIFFANY BRIXTORP ÄR VÄRLDENS BÄSTA! Älskar dig och kommer alltid att göra. Jag har aldrig tråkigt med dig hjärtat. Sist skrattade jag som tusan när vi var i stan.
Du är ljuset i mörkret, du är solens strålar. Det lyser verkligen om dig när du kliver in i ett rum. Du är bland det bästa som hänt mig. Kommer aldrig glömma alla fina minnen tillsammans med dig.

Tiffany Brixtorp är en sån jäkla glädje och - energi spridare!
Du är den roligaste, underbaraste, charmigaste och den mest klantigaste personen jag känner.
Du är min Jessica och kommer alltid vara det. Saknar dig jätte mycket fast det var en vecka sedan vi sist sågs. På onsdag träffas vi igen och jag längtar som in i bombens mycket!


Den här videon är till dig Tiffy. Do you remember when we talked about making a movie together? Haha, I know I do ;)


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Naaawsie =') de finns verkligen inte många som du :O du e den sockersötaste, grymmaste o mest otroliga roligaste människa som finns på denna jord!! du e en bästa vän i allra högsta grad o jag e verkligen lykligt lottade som har dig som vän! =) jag har aldrig tråkigt med dig! jag älskar dig som in i norden o de ska bli så kul nu när vi kmr kunna ses mer! =D många pussar&kramar!<3<3<33

2010-04-06 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0