Snackelisnack

Har precis laddat ner Hugo Rosas låt lever i en illusion, den är sådär. Diggar refrängen iaf.

En hund och en katt bråkar just nu på min säng och hårar ner den, jag som har bytt lakan!

Dricker varmt och gott te och chillar. Snackar med en kille som heter Dennis. Snackade med Sandra BL tidigare idag och då började vi prata om Kamrat.com så jag registrerade mig där och sen hittade jag en dempan, som mitt ex hette på msn förut, så jag trodde det var han så jag addade honom på msn, men det visade sig att det var en annan Dennis. Men fy fan vilken prat glad kille han är! Jag kunde inte sluta le så stort när jag pratade med honom. Verkligen en as skön kille!

Nej vad var det jag sa. Inge prat om killar but here I go again.
Nu ska jag återgå till mitt te drickande och sen ska jag hoppa i säng och kolla på Solsidan. Så jag säger god natt ♥


Fina nya lakan jag fick i födelsedagspresent, och min Tarzybarzy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0