Skräckfilm kväll

Vilken kväll!
Jag och Madelene gick och köpte godis, och fy fan vad gott det var! Jag är en riktig sucker för choklad och det var gudomligt gott. Det är lördag och man får väl göra ett undantag. Men på måndag börjar allvaret igen, eller tisdag, för gymmet har kassa stängt på måndagar.

Iallafall, jag och Madelene kollade på två skräckfilmer som jag laddat ner för snart ett år sedan, men har aldrig vågat kollat på dom själv. Men idag kollade vi på dom!
Det blev först "The Unborn" och sen "Child's play". "Child's play" är i topp tio av världens läskigaste filmer. Well, i början var den seg, men mot slutet, WOW! Jag satt med ögonen öppna och hoppade nästan till när någon öppnade min dörr.

Jag hatar att kolla på skräckfilmer själv, när jag väl kollar på det ska det vara med en kille ;) Haha skämt o sido. Det var kul att kolla på skräckfilm, det var allt för länge sedan sen sist.

Klockan är nu 00:30, är lite trött men ändå för pigg för att sova. Funtar på att kolla på "Alice i underlandet" eller en annan komedi så jag inte behöver drömma mard drömmar om dockor. Ush, jag gillar inte dock skräckisar som jag kollat på idag.


KOLLADE VAD JAG HITTADE NÄR JAG KOLLADE GAMLA BILDER!!
Jag och mitt ex för snart 1 ½ år sedan. Fan vad tiden har gått snabbt!

Fler gamla bilder kommer ni få se imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0