Shopping, igen

Dagens måste: Fylla iPoden med nya låtar!

Jag har gått och lyssnat på en och samma låt jätte länge nu, har inte haft lust att fylla iPoden med mer låtar. Men efter inlägget ska jag defenitivt göra det. Tipsa gärna om bra musik/artister!

Måndag igen, var så inte taggad inför skolan. Har känt mig seg den senaste tiden, hoppas det går över snart. Måste bli på bra humör igen, ska ta och ringa Tiffany snart också, bara av att höra hennes gulliga röst blir man glad.

Seg skoldag det var idag. Men efteråt shoppade jag, igen.
Det blev två jeansleggings, tre T-shirtar, ett långt vitt linne, trosor och Garnier rengöringsmjölk (tar bort smink och orenheter).
Så det blev needisar. Nu är kontot tomt, har gett pengar till mamma för Eriks present så. Men nu är listan mindre, det enda som behövs nu är jeans och tränings kläder. Kanske en ny baddräkt? Simningen ingår ju när man köper gymkort så det kanske man borde köpa.

Oh, nu kom jag på mig själv.
Hade bestämt att gå till gymmet imorgon och köpa kortet och gymma, men nu har jag precis bestämt med pappa att åka hem till honom för jag saknar han. Jaja, jag får dra till gymmet på onsdag istället.

Nej nu ska jag ringa Tiffany och sen leta efter bra musik. Hörs snart!



Tre söta t-shirtar.


Två jeansleggings, ett basic linne, tre pack string och Garnier ansiktsmjölk.


En ny söt, lagom outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0