Ny vecka, ny start

Helloj.
Har redan slutat skolan, eller aa.. Våran lärare var inte där så vi fick sluta efter lunchen/matten vid 11:00.
Så jag passade på och gick till skolsyster och kollade mitt blodtryck, hade 135/160, hon sa att det var bra iallafall. Och att det som hände i fredags kunde bero på stress.

Vid 15:30 ska jag träffa Tiffany vid Torvalla och sen så ska vi gymma. Jag ska fråga om det finns en instruktör ledig då som kan hjälpa med att ställa in allt rätt.

Nu ska jag fortsätta lyssna på What about now med Westlife :)


Kommentarer
Postat av: Marita

Hej Bella!

Eriks mamma här.



Hur gör man för att få in youtube länk på sin sida?

2010-04-12 @ 17:19:46
Postat av: evelina

okeej, ganska nyss ju :)

2010-04-12 @ 19:46:47
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0