Långfredagen

Nu när klockan har passerat 01:00 börjar jag bli trött och gnuggar mig i ögonen, dags att sova kanske.

Idag har jag varit ute med Tellus tre gånger. Det var ett bra tag sen jag var ute med honom. Vi sprang i skogen men jag kunde inte springa lika mycket som han så mycket energi som han har i sin lilla kropp. Det är så kul att springa med honom, han måste lixom alltid ha någonting i munnen för att springa och njuta.

Jag och Madelene lämnade sedan Tellus ensam hemma och så gick vi till Pia's och åt kebabrulle, och hon kebabtallrik. Sen gick vi tillbaka och kollade på "Talangjakten" och efter det tog vi ett varsitt täcke och la oss i soffan och kollade på "I love you Beth Cooper", haha den var ju jätte rolig, väldigt bra var den.

Kl var strax innan 00:00 då filmen tog slut så jag gick ut med Tellus en sista gång innan läggdags och nu är jag här, ligger i sängen med datorn i knäet.

Har också tagit fina bilder på Tellus idag, försökte ta en bra bild på hans öga men det gick inge vidare för han vände och vred på sig hela tiden. Men jag kan lägga upp några imorgon kanske.

Gud, nu gäspar jag för fullt här, ska sova nu. Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0