Jag är två timmar före i mitt huvud

Som jag sa igår hade jag tänkt sova typ hela dagen idag, men jag kan inte det längre.
Jag vaknade vid 9:00 och kunde inte somna om, jag försökte verkligen men 10:15 klev jag upp helt jävla pigg. Jag kan inte sova lika mycket längre, skumt.

Det känns som att klockan är 15:00 fast den bara är 13:00 snart.
Det är fint väder idag, lite molnigt dock.
Snor datorn så länge syrran är ute med Tellus, annars sitter/ligger jag i vardagsrummet och kollar på "Zack och Codys ljuva hotelliv". Tänkte att eftersom jag inte ska göra nånting idag tänkte jag kolla på hela säsong två, hehe Disneynörden #1 här.

Men det finns inget kul att göra vid datorn längre. Har ni några tips? Eller helst inte, vill inte bli en mer datanörd än vad jag är nu. Men jag kan säga såhär, jag sitter inte lika mycket vid datorn nu för tiden än jag gjorde förut.

Men nu ska jag gå in i vardagsrummet och glo på TV och kanske göra lite lunch snart.
Btw, har fått lite träningsverk från gymmet igår, haha det är faktist skönt om jag ska vara ärlig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0