Inte min dag idag

Har nu duschat och läst lite bloggar, chillar alltså. Ska snart lägga mig i sängen och snacka i telefonen.

Idag har det inte varit en bra dag kan jag säga.
Jag gick till skolan, hade engelska lektion, men jag var på toaletten nästan hela lektionen. Jävla allerig asså, jag snorade som fan, det kliade och rann och det kliade i ögonen och i gommen lite till och från. Så jag orkade inte vara kvar i skolan om det skulle fortsätta såhär hela dagen, så jag gick hem.

Greppade tag i första nässprayen och har inte snytit mig en enda gång sen dess, så skönt! Haha. Dock kliar det lite i ögonen och är täppt i ena näsborren, såklart.

Så jag har inte haft en bra dag direkt, låg i sängen hela dagen och försökte sova bort mitt bekymmer men det gick inte så bra eftersom grannarna spikade på som fan utanför så jag kunde inte somna till slut.

Ja jag är inte glad idag iallafall. Men, jag har sökt lite sommarjobb, så jag får hoppas på svar. Men nu ska jag lägga mig och prata i telefon, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0