In i garderoben, igen

You won't find nobody else like me, så går låten jag lyssnar på, remixen Follow me med Uncle Kracker. Bra låt!
Tröttnar på den gör man efter ett tag när man lyssnat på den ett bra tag, men när man inte har lyssnat på den ett bra tag så är den skit bra igen. Haha så funkar det!

Idag har det blivit ännu mer shopping.
Haha inte direkt, kom bara på att jag hade presentkort i Haninge centrum så jag mötte upp Sandra BR där och köpte en jätte fin tunika-skjorta som jag köpte. Kostade bara 99 kr! Sen för de resterade 51 kronorna så köpte jag veet vax. Haha jag köpte det för jag och Tiffany pratade igår om att vi skulle vaxa varandras ben och armhålor nån gång.. när hon har tid. Stackarn har dubbelt så mycket läxor eftersom hon tar igen från förra terminen, hon gick inte i skolan då, de är därför.

Ja så det ska bli av också, nån gång. Tiffy, vax remsorna ligger och väntar på dig här hemma, det finns gott och väl så det räcker till dig också ;)

Till middag blev det min favorit sommar rätt!!!
Grillad fläskfile med grillad fetaost med , tomat, chili + jalapeno på den här gången. Men det var gott! Det är sjukt gott. Älskar det! Så ni vet ;)

Har inga planer för ikväll. Kommer väl antingen hamna framför datorn eller TVn hela kvällen, om inte jag och Sandra BR tar och träffas.

Synd att man inte är 18 så man kan rädda en tråkig fredag/lördag kväll genom att gå ut på en klubb och träffa nya människor. Men det är bara 330 dagar kvar, haha bara och bara.. :/


So simple and basic, so Bell-style.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0