Hundrastarkillen

Kom hem från promenaden med Tellus för en stund sen. Jag ville inte hem kan jag säga!

Tellus och jag stötte på en as - mega snygg kille som också var ute med sin hund. Som pricken över i:t så kräktes Tellus precis framför honom, dumma äckliga hund. Så tyvärr gick killen före och jag stod kvar där och kollade på när dom gick. Asså damn! Ni anar inte hur jävla snygg han var. Vill ut igen. Om jag stöter på han en annan gång ska jag fan ta hans nr eller facebook.

Men nu börjar solen gå i moln typ, jag ser inga moln men det är typ vitt på himmelen. Men nu ska jag faktist logga ut från denna dator, är inne på syrrans, för jag ska gå igenom mitt rum och kolla vad som behövs städas osv.


En bild på Tellus från i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0