Grattis bloggen

Sitter i sängen just nu och lyssnar på "Simple plan", en as bra grupp.
Idag vaknade jag av att jag fick ett sms från min Jessica, miss Tiffany. Som jag sagt tidigare har vi bestämt att börja träna tillsammans, det höll ett tag sen vet jag faktist inte vad som hände.
Men hon vill börja på samma gym som jag ska börja på, så vi ska pusha varandra nu och "Få våra Jessica kroppar till beach 10" som Tiffany skrev, haha!

Har kollat på "My moms new boyfriend" och ätit pan pizza till frukost/lunch. Vi ska åka till Tyresöligan snart på påsk middag.

Btw, idag fyller min blogg 1 år! Och som en "fin" present blev det ännu mer snö ute. Snälla kan det inte sluta snöa! Det var ju sånt fint väder i helgen och så börjar det snöa igen. Blir så arg!!! Det kommer säkert ligga snö kvar i juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0