God dag

God morgon, eller god dag!
Ligger i sängen med träningskläder på och datorn i knät och lyssnar på musik.
Sandra BR ska komma hit innan vi drar till gymmet. Det öppnar kl 15:00.
Så vi ska gymma idag, så nice. Men helt plötsligt blev jag sjukt sugen på cheezebolls till "True blood" ikväll, men nej jag ska hålla mig!

Vaknade runt 9:00 imorse men jag kunde inte somna om, av någon konstig anledning låg jag och tänkte på skolan och Grekland hela tiden.

Än så länge har jag ätit frukost, tvättat tassarna på smutsiga Tellus som varit ute på tomten och lekt, tagit hand om disken och letat efter en tröja jag kan gymma i.
Jag har ju inga bra tränings kläder. Får väl köpa en under veckan, har ju pengar! Haha så skönt att säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0