Farsta med tjejorna, gym på G

God kväll. Sitter i syrrans rum med hennes dator och lyssnar på musik och tuggar tuggumi.
Har inte ätit middag, än. Det blev kyckling med någon sås och ris, men riset är slut och jag vill inte bara äta kyckling. Klockan är över 20:30 och jag har inte ätit middag än...

Idag vaknade jag av att miss Sandra BL ringde mig två gånger, råkade trycka på upptaget första gången sen ringde hon igen vid 9:30 och nästan skriker "är du inte uppe än?". Haha bara för hon gick upp kl 6:00.
Nej men jag skulle ändå gå upp kl 10:00 för vid 12:00 skulle jag möta Sandra BR och Camilla på bussen, så vi åkte till Farsta centrum idag.

Det var meningen att jag skulle köpa jeans idag, men jag hittade inga "Cheep monday" som jag velat ha länge nu inne på JC. Så det fick bli en cardigan och eyeliner. Needisar helt enkelt.
Sen vid 14:30 tiden åkte vi hem igen, jag och Sandra.

Vi lagade mat så fort vi klev in genom dörren för vi var så hungriga. Det blev stekt potatis med hamburgare och lite gurka och tomat. Mumsigt, och jag blev proppmätt.

Sen satte vi oss i hennes säng och pratade en massa, sen fastnade vi framför facebook och kollade på killar, haha.
Vid 17:30 tog vi hennes hundar och gick till busshållsplatsen för jag skulle åka hemåt.

Fastnade vid telefonen så fort jag kom hem. Ringde till Torvallas gym, till Tiffany, till Sandra, till gymmet igen, till Tiffany och till Sandra.
Satt med telefonen vid örat i en timme typ.

Men nu är det iallafall bestämt, vi har bokat tid hos Torvalla gym på fredag 10:00.
Det var meningen att vi skulle gå imorgon men det fanns inga tider för oss, det var proppfullt. Men imorgon ska jag och Sandra prova på Friskis&Svettis gym. Sen har vi bestämt att prova på nya gymmet fitness 24/7 som snart öppnas i Handen, när vet vi dock inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0