Chill dag

Bör gå och lägga mig nu, ska upp tidigt imorgon för att gymma på Torvalla med Sandra BR och Tiffany, ska bli jätte kul. Hoppas bara att träningsvärken från igår är borta då, för just nu har jag världens träningsvärk i insidan av låren, inte skönt att gå kan jag säga. Får stretcha sen och se om det hjälper.

Idag har jag bara varit hemma och bara tagit det lugnt. Har haft ovanligt fullt upp det här lovet. Annars brukar jag sova bort hela dagarna och sitta vid datorn och TVn, men nu för tiden kan jag inte gå upp senare än 10:00. Men det är faktist bara skönt.

Ja, så idag har jag bara legat i soffan och kollat på "Zack och Codys ljuva hotelliv", har sett tio hela avsnitt sen orkade jag inte mer.

Har såklart kollat på "Vampire diaries" och "Bella&Tyra show".

Ska strax gå och duscha, stretcha och sen sova. God natt!


En uttråkad Bella från idag. (Haha ush, ser helt sliten ut!!)


Kommentarer
Postat av: Evangelina

Hihi,vilken fnissfin header du har! Men, jag undrar: vad gör dg lycklig? Och vad har du för livsdrömmar o mål? Vore så fint att veta! Puss, peace o veganlöve :D

2010-04-10 @ 12:35:08
URL: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0