Byter och går om

Kom hem för ca 10 minuter, en kvart sedan från familjen Blomberg.
Jag och mamma har varit på fika och haft det mysigt. Saknar den gamla tiden då vi var tillsammans hela tiden!

Har inte hänt så mycket mer idag än att jag var i skolan till 16:00. Men vet ni vad, jag ska byta.

Jag känner att media inte är min grej riktigt och jag började för jag trodde jag ville bli fotograf, visst det var kul i början, men nu känner jag inte lika taggad längre inför lektionerna. Så det lutar åt att gå om ett år och byta linje. Det blir nog sam, men jag ska prata med SYO och boka tid.

Så nu är det sagt. Har gått och funderat ett bra tag och koder och sånt skickas hem nästa vecka så jag kan söka.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Har bara en lektion imorgon, slutar 10:50.

P.S Min dator funkar igen! Eller just nu iallafall utan problem. Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0