Blah blah blah

Dagens första och sena inlägg.

Det var skola som vanligt.
Började med svenska då vi fortsätter att läsa på en bok, jag läser "Låt den rätte komma in". Har inte kommit så långt, men än så länge är den helt ok.

Var hos SYO idag och jag kan säga att hjärnan och alla tankar dansade i mitt huvud. Har redan glömt bort hälften. Haha nej då.
Men det är mycket just nu, måste tänka på hur jag ska välja med linjena och skolorna, jag kanske inte ens ska gå Östra. Men vi får se. Sista ansökningsdagen är den 11 maj, men jag har valt innan dess. Det är ju precis tre veckor kvar så.

Jobb måste jag hitta också!
Var hos pappsen min idag och mamma och pappa ska betala halva resan till Grekland var så jag behöver bara tänka på fickpengar. Eller bara och bara, måste hitta ett jobb först! Asså det är skit svårt att hitta sommarjobb till ungdomar i dagsläget. Det är kontakter som gäller.

Jag åkte till mitt förra sommarjobb och skulle prata med min gamla chef, men han var dock inte där. Så jag får gå tillbaka dit en annan dag i veckan. Fråga efter CV och en jobbplats ska jag göra. Ibland är det så bra att ha en blogg så man inte glömmer bort allt, hehe.

Ne nu borde jag gå och duscha och sen hoppa i säng. Det är ännu en skol dag imorgon. Egentligen måste jag inte gå för jag ska ju ändå gå om, och mina betyg tar jag inte ens med mig. Vare sig jag kommer in eller inte så tänker jag inte fortsätta media linjen. Men, närvaro är bra att ha så man får sina pengar haha.

Nu ska jag inte skriva värsta novellen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0