CHILL SÖNDAG

Yeeaaah, lyssnar på Miley Cyrus nya låt "party in the USA" har gjort det i princip hela dagen faktist.
Har också dansat till Miley Cyrs, Ashley Tisdales, Metro Stations låtar.
Idag har det varit en chill dag, gick och la mig 04:00 inatt, gick upp 12:30 imorse. Kollade klart på första säsongen av H2O. Vad har jag mer gjort idag? Mamma hade köpt choklad till mig så det har ätit och druckit en massa cola idag asså, har redan druckit en och en halv flaska cola. Måste verkligen börja trappa ner på colan asså, jag är beroende (!!!!) inte bra, inte bra.
Jag har äntligen betalat avgiften så jag kan ansöka roller i filmer och reklamfilmer och en massa annat. Har ansökt fem stycken idag. Får se om jag får något svar.
Kl 02:00 vistas VMA på MTV, det ska jag såklart kolla på. Ska duscha först och vila några timmar.
Sitter just nu och snackar med en marockansk kille som bor i Paris. Måste bättra på min engelska, det är bra att ha människor på msn/internet som man kan prata engelska med, det är ett bra sett att förbättra sin engelska på. Nu ska jag gå och duscha och säger nu god natt. P&K ♥



Kolla, jag har t.om en egen kategori för statist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0