POSITIVE POSITIVE POSITIVE

God kväll.
Gissa vad jag gör? Lyssnar på musik och sjunger som vanligt. What a big surprise! Not.
Har precis kollat på "The girl next door" på TV, den var jättebra ju. Påminner lite om "American Pie".
Idag har det varit en bra skoldag, varje dag i skolan har varit bra hittills :) Jag stor trivs i klassen.
Hade samhällskunskap, svenska och fotografisk bild idag. Läxa till nästa vecka i foto är att ta kort med analog systemkamera, så min kamera jag fått kommer äntligen till användning :)
Efter skolan gick jag ut med Tellus i skogen så han fick springa av sig, han älskar verkligen att springa ute i naturen, det är så härligt att se. Han är galen när han springer runt och har sig, super kul.
Mormor och hennes syster kom hem vid 16:00, och mormors syster pratar bara tyska och jag har ju glömt bort det mesta. Läser inte tyska så jag förstod ingenting vad hon sa. Några ord si så där, men annars inget. Mormor och mamma fick översätta. Jag vet inte om jag ska fortsätta med tyskan ens, visst det är bra att kunna tyska för min del eftersom hela tjocka släkten på mammas sida är tysk. Men jag träffar dom ändå 1-2 gånger per år.
Skit samma. Det var väl det jag gjort idag. Ska nu gå och lägga mig, måste ändra på mina läggdags tider, imorgon lovar jag att jag ska gå och lägga mig 21:00, direkt efter idol! Nej god natt.


Innan lektionen fotografisk bild.


William är som sagt sitt vanliga jag. No kidding.


Moa tog min kaffe latte!


William och jag, utanför vår gamla skola. (Visste inte vi gick i samma skola, haha)


Mot bussen, bitches.


Moa strike a pose.


Bellvis love kaffe latte a lot. (Börjar bli finnig! Inte rätt timing asså. Ok det är aldrig
timing för finnar dock. Ush, fy blä and euw.)


Mina, Williams, Lis och Moas skor. Fjortisvarning på oss, tar kort på våra skor :O


Li strike a pose :D


Vi media elever gillar att fota! Och Li är defenitivt en av dom.


Moa och jag. Bara för hon blev bra för en gång skull så blir inte jag det. Åh!


Jag och Li.


Me strike a pose.


Min söta hund till Tellus ♥


Det skulle ha varit en finare bild om inte finnarna sitter där som sitter. Skulle inte ha ätit den jävla chokladen, men det kan man ju inte motstå när man har mens och är sugen på allt och alla. Slarvar med rengöring av huden också, aja baja. Inte konstigt för dom är slut. Får köpa imorgon, men var ska jag få pengarna ifrån!? Det är inte lätt här i världen inte.

THE END OF THE DAY. HAVE A NICE.. NIGHT!


Kommentarer
Postat av: Viking

Säger bara en sak: Ett stycke värsting.

2009-09-16 @ 20:53:13
Postat av: Viking

Asså med de bilderna framstår ju jag som värsta psykot xD

2009-09-16 @ 21:01:03
Postat av: Bella

Haha, faktist. Du är ju bra på det så xD

2009-09-16 @ 22:53:22
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0