TJEJMIDDAG

Nu är jag hemma, eller jag kom hem för en timme sen dårå.
Var ju på tjejmiddag hos min klasskamrat Malins kompis Alice i Tyresö, hennes tre nya klasskamrater Ebba, Johanna och Marilyn kom. Vi hade jättekul. Först snackade vi och åt lite chips och så, sen blev det pizza till middag, sen satt vi i vardagsrummet igen och snackade, till slut flyttade vi på oss ut till balkongen med filtar.
Vi pratade verkligen om allt! Munnen gick på alla hela tiden, det var inte en tyst minut en enda gång.
Jag, Moa och Li stack därifrån vid 23:40 för min buss skulle gå 00:00, Moa hade moppen med sig så hon skjutsade mig och Li till busshållsplatsen, vi sätter oss på bänken och börjar prata om jag vet inte vad, och ett gäng på andra sidan har en rullstol och går ut på vägen och åker där, konstiga människor asså.
När jag hade satt mig på bussen sitter det två killar precis bakom mig och säger till mig att flytta närmare dom, så gjorde jag det. Ena killen frågade om han fick fråga en väldigt konstig fråga, "fråga på" sa jag bara. Och han bah "tycker du om att killen sprutar på dig?" min första tanke var "euw, WTF" lixom, sen började vi prata om sex med en främling (!?), och han sa att jag skulle passa bra ihop med hans kompis som satt mitt emot och att jag hade ett fint leende och att han hade ett fint leende och tyckte att vi skulle byta nr, haha vilken tur att jag skulle gå av nästa station, så jag hann undan.
När jag kom till Brandbergen centrum så tänkte jag att jag kunde gå hem därifrån, påvägen så ser jag en man och en kvinna, mannen är berusad och kvinnan ska tydligen ut och festa eller nåt, och mannen skriker på henne att hon inte har ett liv och bla bla bla, och 30 meter bort står det en polisbil och ett gäng ungdomar, en tjej sitter på marken som är hur jävla packad som helst, och en annan tjej står och bölar, jag hörde inte riktigt vad dom sa men jag hörde iallafall "det var inte meningen att hon skulle dö". Shiet vad har hänt tänkte jag. Men jag fortsatte gå, jag vågade inte ens kolla.
Och nu sitter jag här med en flaska cola i handen och lyssnar på musik. Vet inte när jag ska gå och lägga mig men jag ska vara uppe i en timme till iallafall. Går och lägger mig vid 03:00 säkert.
God natt då. P&K ♥


Här var det fint dukat.


Här satt vi resten av kvällen och myste.


Lis pose och mitt vackra leende.


Fniss, fniss.


Gotti gott gott.


Moas pose.


Alice, Malin och Li.


Kolla jag kan också få Kissie läppar fast utan silikon, dvs ankläppar. Skit fult!


Moa, Malin och Li.


Tripp, trapp trull igen.


The best girls of MP09A. (saknas dock Marie, och Willeviken på ett hörn.)


Syns det...


... att vi hade kul? xD


Doppade kakan i lite hot sauce :O


Ebba och Johanna.


This is how Moa strike a pose.


Ebba, Johanna, Li och jag.


Haha love the picture.


Pizza.


Li och Moa vid middagen.


Marilyn och Li. Li klappar du händerna eller?


Malin och Ebba.


Ebba, jag och Johanna.


Sen blev det mysdags med en massa skvaller.


Gossip and rumors, gossip and rumors.


Snacket fortsatte och avslutades ute på balkongen innan vi stack.




Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Gud va mysigt du har haft det! =D, såg att de va mina gamla kumlaklasspolare alice o malin ju :O hälsa dom om du träffar dom igen! =)..hoppas du får en grym vecka, sj ska jag upp till sthlm nu på tisd en vecka så jag hoppás att vi kan ses då =D..har inte ditt mob nr bara för mobben e på lagning =/ menmen,,hare´<3<3<3

2009-09-13 @ 17:35:45
Postat av: Bella

Åhhh Tiffany! <3

Saknar dig som fan asså, såklart jag vill träffa dig nu när du kommer! Haha jag var på tjejmiddag hos Alice, och Malin går i min klass xD Ska hälsa såklart! Hoppas du läser det här, mitt nr är 0704076441. Skriver på msn också ifall att. Du får ha det så bäst gumman så hörs vi <3<3<3

2009-09-13 @ 18:49:29
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0