TILLBAKA PÅ RUTA ETT IGEN

Väntar på att Natta ska komma och hämta upp mig med moppen, så vi kan prata och umgås, det har vi inte gjort på länge, och få lite frisk luft. Skönt. För jag har inte mått bra sen jag kom hem från skolan idag.
Idag hade jag jättekul i skolan, sista lektionen hade vi grafisk kommunikation, den här gången var det roligt då fick vi iallafall använda datorerna.
Men efter skolan, åkte jag direkt hem. Gick på promenad med Tellus, men han har ingen bra dag idag så han var jätte kaxig och attackerade mig hela tiden och skulle nafsas och såklart får jag damp på hunden mitt i skogen. Åhh, blev så himla irriterad på honom där. Till middagen hade Cia lagt pinjenötter både på laxen och i salladen och jag tål ju inte det, efter 16 år och glömmer bort det (!?).
Det ska iallafall bli skönt att få komma ut i friska luften och rensa tankarna och bara gå vidare.
Har lyssnat på David Archuleta hela dagen, jag säger bara det han är min favorit just nu, I LOVE HIS VOICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0