STÄD DAG

Sitter som vanligt och lyssnar på musik, nyduschad och redo för sängen.
Började 10:00 och slutade 14:00 idag, det var skönt. Första lektionen hade vi engelska och det var en piss tråkig lektion. Andra lektionen var det matematik, sista grafisk kommunikation, idag var det kul iallafall.
Kollade på TV direkt när jag kom hem, sen har jag städat rummet resten av dagen för på lördag kommer släkten och då kommer jag bara vara hemma en timme typ sen drar jag iväg på tjejmiddag, men jag har iallafall dammat, bytt sängkläder och ställt där allt ska stå och dammsugit. Har miljontals skit saker så det tar en väldigt lååång tid att städa mitt rum. Kl är snart 00:00 och jag måste nu gå och lägga mig för jag börjar 08:00 imorgon :( God natt. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0