PRIMA

Lyssnar på musik just nu, Ashley Tisdales senaste album "guilty plessure", den är jättebra I think.
Idag var det en helt ok dag i skolan. Hade geografi första lektionen, istället för samhällskunskap har vi geografi istället, just nu. Den lektionen gick prima. Engelska var nästa lektion då vi tittade på en film om skolarbete, hur man ska lägga upp en tidsplanering osv, sen skulle vi sammanfatta, den lektionen gick ocskå prima. Sista lektionen var fotografisk bild då vi bara gick igenom lite saker, han visade mörkrummen och fotostudion sen fick vi två läxor tills på tisdag. Vi ska först svara på några frågor i ett häfte, sen ska vi ta en porträttbild MEN vi får inte vara med på bilden. Och jag vet inte vad jag ska fota! Vad för nåt beskriver mig? HJÄLP!
När lektionen var slut vid 13:00 fick vi sluta. Men jag följde med Marie till centrum, träffade hennes kompisar sen gick jag till biblioteket men hittade ingen bra bok alls, sen tog jag bussen hem.
Gick ut på promenad med Tellus, idag fick han gå fot och han gjorde bra ifrån sig, sen fick han springa lös i skogen, han var jätte duktig.
Idag gjorde jag middagen, pannkakor och gulaschsoppa. Första gången jag gjorde pannkakor, sista pannkakan blev bäst men den blev väldigt liten, men gott var det.
Kl 20:00 är det Idol, det ska jag kolla på! Men tills dess ska jag läsa rörlig bild läxan, 19 sidor. Kommer säkert somna i boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0