POWER TO THE PEOPLE

KLAR!
Jag blev klar fortare än jag trodde, tog 10 minuter att skriva fortsättningen på berättelsen.
Sen så har jag såklart renskrivit den så det är bara att lämna in den.
Hoppas på ett G åtminstone. Gjorde den i sista sekund och den blev helt ok. Skulle handla om action men jag skrev nog mer romantik än action, eller mitt emellan. Äh den blev bra iallafall.
Nu är det klart, check!
Snart är kl 23:00 ska nog göra mig i ordning för sängen nu och sen sova. Det är en ny dag imorgon, dvs skolan!
I nian var jag så himla skoltrött så jag fick IG varning i historia, men jag klarade det. Jag hade ingen bra skolgång och var allmänt trött, men nu skärper jag till mig. Nu går jag i gymnasiet, då ska jag banne mig sparka mig själv i rumpan och göra allt jag ska! Skolan, träning, familjen, kompisarna, fritid. Det krväs planering men så är det här i livet. Förr eller senare måste man gå vidare, det gäller att bita ihop och klara skolgången och ge gärnet när du slutat. Det är svårt men det är det värt!
Vill man leva så ska man ge allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0