SÖNDAGS PLUGG

Cha cha.
Har precis målat färdigt mina naglar, dom glänser chockrosa, härligt!
Lyssnar på musik just nu bara.
Idag har jag bara varit hemma, gjort klart två läxor till imorgon. Det är det jag har gjort idag.
Håller på att hämta alla sex "American Pie" filmerna, så dom ska jag kolla på under veckan hade jag tänkt.
Klockan har nu passerat 20:30 ska nu gå och duscha och göra i ordning mig för sängen och kolla på "Rumor has it" med Jennifer Aniston. Den verkar rätt rolig.
Börjar 08:30 imorgon med engelska, sen har jag matematik, och sista lektionen geografi. Har ingen idrott imorgon så jag slutar 13:00 så himla skönt! Men nu ska jag gå, ha det så bra. P&K ♥




Kommentarer
Postat av: Li

Kom ihåg att vi har fått nytt schema! Börjar 09:45 med matte!

2009-09-06 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0