NÅGOT NYTT

Såg precis på "True blood", gud så bra den är! Jag är som fastklistrad när jag kollar på det, sjukt bra asså!

Idag var jag i skolan, började 08:00 och slutade 15:00, sista lektionen rörlig bild hade jag som roligast då vi skulle trimma och greja med en video/intervju. Den blev fett bra!
På bussen hem träffade jag Bibbi, söta älskade Bibbi. Gick sen ut med Tellus i skogen som vanligt, kollade på TV och lagade hemmagjord potatismos med köttbullar och brunsås, mumsigt! Gjorde det själv också, är stolt över mig själv haha.
Har målat naglarna svarta också för första gången i mitt liv, det är jävligt snyggt faktist, tänk att jag aldrig målat dom svarta, wierd.

Nu går vi tillbaka till gårdagens.
Igår gick jag till skolan en snabbis för vi skulle fota oss, jag blev inte nöjd alls, jag såg så ploffsig ut, det sa min syrra när jag kom hem, beror säkert på att jag är sjuk. Inte kul.
Sen fick jag en läxa i samhällskunskap sen drog jag hem och kollade på TV resten av dagen.
Det var det som hände i stort sätt.

Men nu ska jag gå och göra i ordning mig för natten, ska byta lakan osv. God natt.


Den blev väldigt kort, det är första gången jag trimmar så jag lovar jag ska bli bättre.
Det är kuligt det här!


Kommentarer
Postat av: Marie

hahahahaha, nej men guuud va fail xD läste det här inlägget precis när jag målat klart alla mina naglar, gissa vilken färg :S SVART xD känner mig som en jävla copy-cat, men jag visste ju inte xD

2009-09-23 @ 23:44:16
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0