KÖR HÅRT!

Hej kära bloggen.
Som sagt idag började jag 09:45 istället för 08:30 det var skönt det.
Hade bara två lektioner så vi slutade vid 13:00. Hade ju håltimme på idrotten.
Jag gick hem från skolan idag, tog 20 min för mig. Om jag pallar så går jag till skolan imorgon, men det får vi se.
Gick ut med Tellus en sväng när jag kom hem. Vid 18:30 var jag på yoga, det var skönt att rensa tankarna och inte tänka alls, bara vara. Annars har jag inte gjort nånting alls idag. Vi har en svenska uppgift som ska vara klar imorgon, har inte ens börjat på den, aja baja! Men jag ska göra den direkt efter inlägget. Ska sitta uppe hela natten om så krävs, den måste bli bra ju! Har kollat öppettider i Torvalla simhall och Boxnings klubben i Brandbergen, tänkte börja simma två gånger i veckan och boxas två gånger i veckan. Känner mig peppad till det. Hoppas bara jag GÖR det. Ja det var det för idag. God natt. P&K ♥





Någon som vill hänka på? Det skulle vara mycket roligare att träna med kompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0