IN SCHOOL

Sitter i skolan just nu, har precis haft lunch, börjar om 10 minuter med rörlig bild i tre timmar. Asså tre timmar, det är för mycket! B-klassen har bara två timmar och vi tre, dåligt!
Antar att vi inte ska ha klassråd idag, så jag slutar nog 15:00. Måste verkligen plugga matte när jag kommer hem känner jag.

Förlåt för jag inte uppdaterade mig igår, men min CP till dator är f*cking helt jävla CP som fan. Samma problem igen, hatar den! Men jag berättar om gårdagen i nästa inlägg, dvs när jag kommer hem.
Det är fint väder, solen skiner men det är inte varmt direkt, har på mig min mysiga halsduk idag också. Är fortfarande sjuk så måste försöka bli frisk. Ska ta mig en stor kopp te med honung när jag kommer hem, honung.. det har jag aldrig i faktist, men idag ska jag ha det. Varför skriver jag om honung? Ingen roligt ämne att prata om direkt men jag har inget annat för mig just nu än att blogga.

ETT STYCKE VÄRSTING!! - Williams citat.
- Hej, - Men skit i det då! - Maries citat.
*Säger nånting, skrattar* Men jag skoja - Moas citat.


Det säger dom 24/7

Kommentarer
Postat av: Marie

ursäkta??? När sa jag senast "Hej... men skit it då"??? Jag sa de typ till Harry och ngr andra, sen har jag inte sagt de mer. De e ju ni som säger så helatiden mot mig.. så du borde ändra det där "24/7"

2009-09-23 @ 18:52:52
URL: http://mjaoows.blogg.se/
Postat av: Marie

FAKTIST xD

2009-09-23 @ 18:53:12
URL: http://mjaoows.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha neheee!

2009-09-23 @ 19:40:06
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback