I'M A TRUE FRIEND

God kväll allesammans.
Började dagen med skolan såklart då, hade geografi första lektionen, gick bra fick läxa också till nästa vecka. Men tänkte jag ska göra den imorgon så är det klart. Man vill ju helst bli klart med allt så fort som möjligt. Men idag har jag inte kunnat eftersom jag åkte till en kompis. Som sagt åter till skolan, andra lektionen var svenska då hade vi stavningstest och så gjorde jag klart det andra svenska testet med ordkunskap. Det gick bra det också. Sista lektionen var fotografisk bild, vi blev då indelad i grupper om fyra. Vi fick gå till Haninge centrum och ta kort på reklamskyltar och sedan skriva om dom, tråkig uppgitft men vi blev klara tidigare så vi gick sluta då. Så det har varit en väldigt skön skoldag idag. Men efter skolan åkte jag hem till Sandra Bl i Vega, hon ringde mig när vi hade lektion och sa att hon ville prata med mig, så jag drog hem till henne direkt när jag hade slutat. Hon och hennes pojkvän har gjort slut så jag åkte till henne för att prata ut om allt. Ja vad ska man säga? Kärleken är så svårt, kärlek är det bästa som finns och ibland suger kärleken. Det är jobbigt det här med kärleken. Vi kollade på film och så åt jag middag hos dem. Jag stöttar mina vänner i vått och tort, ni kan ringa mitt i natten för att prata så kommer jag på direkten. Det är det vänner är till för.
Anders och Erik hämtade upp mig vid 21:00, Erik övningskörde så då var det lika bra att åka med dem hem. Men det var läskigt! För Erik kör som en dåre, ska undvika att åka med han i framtiden.
Det var det. Mitt hår känns skitit och klockan börjar bli sent, ska gå och duscha nu och sen lägga mig. P&K ♥



Visst är vi kattiga? ;) Mjaou!


Eeuw


Kommentarer
Postat av: hanna

krama inte för hårt katten:D hehexD

<333

2009-09-03 @ 19:26:40
URL: http://dancerytm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0