HÅLTIMME

Är fortfarande i skolan. Började 10:00 med svenska. Skulle gå in med matte 11:10 men vår lärare är fortfarande sjuk så vi fick håltimme så vi gick och åt, pannkakor blev det idag. Jag, Moa, Malin, Li och William sitter redan vid datorerna i grafisk kommunikation salen, lektionen börjar inte förrän kl 13:00 men det är aldrig fel att sitta vid datorn haha.

Idag vet jag inte vad som händer, det är torsdag så jag kommer väl vara hemma som vanligt och strosa runt i huset. Men jag känner att jag vill göra något, NU! Det är tråkigt att inte göra nåt speciellt om dagarna, förutom skolan. Kanske jag ska trimma en video när jag kommer hem? Ja jag ska nu lära mig allt det där. Det var faktist kul så ja, det kan jag göra idag. Kommer det något roligt på TVn ikväll? Kanske ni kan tipsa om någon bra film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0