GLADER IDAG

Alldeles strax är klockan 22:00 dvs True blood på TV, ÄNTLIGEN!
Sitter just nu i ansiktsmask och chillar lite. I skolan idag fick vi läxa i matte, har precis gjort klart den och såklart ALLA rätt ;) Fick lite hjälp av Erik på traven också. Sista lektionen hade vi rörlig bild, fy fan vad kul jag hade där. Jag arbetade tillsammans med Malin och William, vi var ju bäst av alla, förutom jag för jag intervjuar som en kratta kan inte sluta garva, det ska vi jobba på! Rörlig bild är så kul, men sista halvtimmen var inte lika kul, Moa somnade till och hon visades på TV då också! Det var kul. Så det har varit en lugn dag idag. Kom hem vid 15:20, har suttit vid datorn och chattat på msn med en kille från min klass. Grejen är att vi har haft varandra på msn kanske ett år (?) men vi har aldrig pratat, och nu går vi i samma klass, det är ju komiskt.
Själv fick man baka kladdkaka idag för Annas kille skulle komma och då ville Cia att jag skulle baka kladdkaka, Cia misslyckas ju alltid med bakningen så jag fick göra kladdkakan, den bästa kladdkakan jag någonsin har gjort, den var gudomlig god. Ska strax tvätta bort ansiktsmasken från fejan och sen krypa ner under täcket och kolla på True blood. God natt, dröm sött vakna blött x) ♥







Scary huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0