BALLONG

Fy fan, jag tror jag sprängs. Det blev till slut en filmkväll, vi har precis sett på "17 again" och den är jättebra. Zac Efron är så j*vla het i filmen asså. Det är ju därför den är bra ;)
Hade det iallafall skitkul i skolan idag. Andra och sista lektionen hade vi datakunskap, alla satt inne på facebook, det slutade med över 150 kommentarer på Maries status. Haha nästa gång ska vi slå rekord asså. Men trots det lärde jag mig något på lektionen, runa hit och runa dit, Calle är ju besatt av runorna nu det är det enda han pratar om. Jaja, efter skolan följde Marie och Li med mig till centrum för jag skulle köpa nytt rengöringsmjölk. Sen var det dags att åka hemåt. Följde med syrran och handlade på ICA. Måste ju lära Tellus att vara ensam hemma.
Idag gjorde jag middagen, det blev enchiladas och det blev så himmelskt gott! I'M GOOD.
Sen har jag och Cia kollat på film och ätit en massa chezeballs och choklad och en massa cola, och jag skojar inte, jag känner mig som en uppblåst ballong som ska sprängas när som helst.
Klockan är ju trots allt bara 23:00 strax, ska vara uppe ett tag till, skönt att det är helg! Får sova hur länge jag vill imorgon, och imorgon ska jag och mamma åka och shoppa kläder och nya skor till moi. Äntligen! Min garderob har varit rätt så halvtom den senaste tiden och den behövs fyllas ut. Har gått i jeans i två veckor vill ha nya kläder NU! Det ordnas imorgon så det blir jättebra.
Ne nu ska jag kika runt på klädsajter. Ha det bäst kära (inte mycket, men underbara) läsare. P&K ♥



I really do like this picture very much. Don't you like it?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jätte söt ju!

2009-09-06 @ 11:23:54
URL: http://matildauhlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0