ÄNTLIGEN LÖRDAG

Idag har jag varit i centrum med mamma, Anders och Madelene, vi träffade Sarah, Jenny, Göran och Linus och min styvfarmor Annika där. Det är ju Haningedagen idag så Sarah fick ta emot ett pris framför kulturhuset. Träffade på Michel också, men han skulle uppträda kl 21:00 så då kan inte jag komma :( ska ju gå på tjejmiddag ikväll hos Malins kompis Alice i Tyresö. Ser verkligen fram emot det. Det ska bli så skoj så.
När vi kom hem från centrum fortsatte jag och Madelene med våra cocosbollar, hoppas det blev gott iallafall.
Vid 16:30 kommer släkten och då blir det kalas. Men jag ska ju dra ifrån vid 17:00 så det blir bara en halvtimme, skönt haha. Ibland står man bara inte ut, speciellt med kusinerna. Ska låsa min dörr så dom inte kommer in och ska stöka ner och surfa på min dator. Absolut nej!
Ska strax gå och duscha och sen fixa i ordning mig. Tar med mig kameran så bilder kommer upp imorgon. Ha det så bäst. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0